Friday, December 25, 2009

AVATAR.......best damn movie


lame giler aku tak menghapdate blog ini
ni sume gara2 aku da terpengaruh dengan facebook
mesti anda sume tidak sabar menunggu hasil penulisanku
hahahahahahaha............

harini perancangan aku nak balik umah sebenar2nye after jalan2 ngan nana
tapi sumenye terbantut
yela, jalan2 pown da berjam2 lamenye
tapi kat sini, aku nak gtaw anda sume
aku tengok m0vie yang sangat2 besh tadi
yang penting movie feberet aku, mestila yang action punye
AVATAR
kalo boley kasi skala dari 1-5
opkos aku kasi 5 stars
terbaek punye citela
nampak je cite ni cam ganas tapi ade part yang KELAKAR gilos......


KORANG TENGOK TAW!!!!!!!!!!






owh...owh...i like jake sully...

korang tengokla trailer cite ni


p/s: kepada kawan2ku yang ku kasihi sekalian....rugi korang xikut aku...hahahahahahahahaa
ni sume keje nana....memang giler muvie!!



eh, jap2 lagi satu....................
cite TALENTIME pown besh jugak
tengok2 jangan tak tengok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...