Tuesday, December 20, 2011

Recuva not actually recover my merlin. dem!




Sekarang ni aku tengah menggila tengok cerita merlin. Aku taw cerita ni memang dah berabad dan aku baru nak layan. =.=" Bila dulu orang sibuk sibuk nak tengok tapi seperti biasa aku buat bodo je. Well you know me. Eh, you don't know me. HAHA.


Aku ni ada hangin dia, kalau taknak tengok cerita tu, even cerita tu hot ke box office ke, ada aku kesah. Memang aku tak layan. Korang sogok la apa pun. Tapi bila datang hangin aku nak tengok cerita, memang habis sume cerita aku download, even cerita tu memang dah berkurun pun, aku layan jugak. Yang penting best. Cerita waterworld yang berusaha keras aku carik dulu tu ntah haram jadah bila ntah aku dapat jumpa. Payah nak carik cerita lama ni.haih



 The adventure of merlin.
Adventure movie, drama are always my favourite.



Tapi sekarang aku sedih. Taw sebab apa? Sebab season 2 dengan season 3, aku pegi delete. Tak ke bebal aku ni, cerita belom tengok lagi aku da delete. Aku ingat cerita ni tak best. Tapi sangkaan aku meleset, cite ni best gwa cakap sama lu. Best weyh. SERIUS! Kalau orang panggil cakap bangunan runtuh ke rumah terbakar ke, memang aku tak layan der. Cerita aku lagi penting.


Arghhhhhhhh... aku sedih ni weyh. Aku malas giler nak download cite banyak banyak episod ni. Boleh jadi rangka aku nak tunggu dia siap download. So, aku try another way. Aku carik software untuk restore fail yang dah delete. So, aku jumpa software called Recuva. Software ni free tak payah bayar. Jenuh jugak nak carik sebab kebanyakan software kena bayar. Demmit! Takpun free trial dapat recover untuk 1gb file. Setakat recover 1gb, jadahnya video aku banyak giler nak recover ni. Memang awal awal tu aku sumpah seranah lah. haha. Nasib baik jumpa Recuva. Thank you.


#Kalau korang nak software Recuva ni, pi google sendiri la. Malas aku nak carik balik link dia.



 
 Budak kecik kat tengah ni jahat sebenarnya. Apasal la merlin pi selamatkan dia. ish!

                

Sebenarnya kan, memang taknak thank you sangat la sebab bila da dapat recover, last last cerita merlin keluar jadi cerita korea. Kali ni memang aku berapi rapi la. Baran je rasa. Kalau ada orang sebelah aku, memang lama dah tendang.


Jadi, kesimpulannya, aku kena download la balik cerita merlin ni. Daripada recuva tu, aku ada la dapat certain certain episod untuk season 3. Season 2 memang dah burn la. Aku amik kat orang je pun cerita ni. So, rasa macam tak loser sangat sebab bukan aku yang download.  Masalahnya sekarang, internet kena laju kalau nak download, ni internet macam haram. Babun laut betul. cis!









Waaaaaaa... aku nak tengok cerita merlin. *NANGIS* Dah lah sekarang ni dah season 4. Arggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh. Stress! Takpe takpe, aku download sikit sikit. Sikit sikit lama lama jadi bukit. *Jom menabung. lalalala~





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...