Saturday, January 28, 2012

Reunion with my girls.




Cuti raya cina haritu, hampir tiap tiap hari aku keluar dengan kawan kawan sekolah aku. Diorang pun still sempoi macam dulu jugak. Tak banyak pun yang berubah. Maksud aku tak adalah berubah secara mendadak daripada yang kurus jadi gemok, yang gemok jadi kurus. Diorang semua badan mantain tak berubah dari dulu. Aku? Aku kurus, aku taw tu. lalalala~






Susun ikut saiz badan. HAHA. (Mati aku kalau diorang baca tapi diorang tak taw pun aku ada blog, soooo selamat.hihi)








 Aku tak paham apa yang diorang gelakkan.haih. Budak dua orang ni memang tak boleh jumpa, ada je benda nak bahan.



Harini (selasa) last day aku spend time dengan kawan kawan sekolah aku. Sok aku nak balik KL da.huuuu. Eceli, plan nak jumpa petang tapi tukar ke malam. Ckin pun tak siap lagi kek dia masa tu. So, kitorang keluar la, lepak makan minum dekat simpang. Port biasa jugakla kalau nak mengarut, gosip gosip cerita baru sape dah kawen sape dah ada anak, sape yang terkinja kinja lagi. tettttttttttttt... :P


Sebenarnya ckin da janji dengan kitorang nak buat kek red velvet. Rasa seronok lagi sekali. Aku memang dah lama teringin nak makan sebab macam sedap kan. Nak tunggu merasa tu memang lama la baru dapat rasa. Harini ter realisasi impian aku ni.hihi



Red velvet cupcake. Sedap giler ckin buat. Aku siap cakap dekat ckin buatkan kek ni untuk aku masa birthday tahun depan, soooo mesti ada 24 bijik cupcakes. 24? Owh tidak, sekarang aku baru 23. Tapi aku forever 17. lalalala~




Tak berubah seperti dulu jugak, diorang pun giler gamba. Kata geng. Camnilah. hikhik.



















Aku suka gambar ni.hehe. Nampak cam ada seni sket. Ke tak? Ahhhh.. biarlah, aku bukan berseni sangat pun. :P





Thank you korang for the great holiday. Aku tak tahulah bila lagi dapat kumpul macam ni. It will keep in my mind and my heart forever.




 #Perasan tak aku asyik sebut nama ckin. Sian korang tercarik carik dia yang mana. Ckin pakai tudung hitam, baju putih belang merah. Dia pandai masak, sape nak kenal? kehkehkeh.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...