Thursday, May 31, 2012

Aku otw nak ganti. Kau orang dah ganti ke belum? Ke kau orang dah habis ganti. hikhik. Pegi tepi sudut tutup muka. *malu.




Aku rasa lega gila sebab baru abis ganti puasa sehari. Ada 9 hari lagi. Arghhhhhhhhh... bapak banyak lagi. . Baru habis ganti sehari dah kecoh.hahahahaa. Korang ingat senang ke nak istiqamah puasa even sehari je pun. Kiri kanan buat aku tergoda. Lagi lagi time rehat. Dahlah tak kuar rehat, officemate yang chinese pulak bawak bekal makan dalam opis. Bau diaaaaaaaaaaaa perghhhhhhhhhhhh. Memang menusuk kalbu. Kalau boleh nak mintak sikit makan sekali. 


Tapi kan, aku curious jugak ni, adakah diorang semua tengah makan babi? Aku dah lah terliur kemain. Astaghfirullahalazim. GILO. Macam mana la nanti bulan ramadhan. Kadang kadang bila rehat, ada je macam macam aroma dekat opis tu. Pilih je nak apa, aroma petai pun ado.


 Jap jap selingan jap.



 ini buat masa birthday ayah haritu. 28/5

comel kan. aku taw comel. sedap pun sedap. nanti nak buat lagi.hihi



Eceli, aku terlupa bape hari kena ganti. Last last, aku decide nak ganti seploh hari. Lagi afdhal. Biarlah lebih pun yang penting jangan kurang. Sebabnya kenapa aku ganti seploh hari kerana due period aku paling lama pun seploh hari. Macam tu la tambah tolak bahagi darab.


Yang aku sedihnya, tempat mak cik yang aku selalu beli nasik petang petang lepas balik keje tu tutup pulak. Rasa macam nak duduk hentak hentak kaki je kat situ biar mak cik tu dengar aku nak beli nasik dekat dia. Dah lah aku memang tak ada mood nak masak. Dugaan. Seyes memang dugaan. 


Last last, aku masak bubur je. Main campak je sume dalam periuk. Lebih air sekilo dua kilo. Jadilah bubur aku.wahahhahahaa.

Alhamdulillah.. kenyang pun. Terima kasih Ya Allah.


#Seyes! Aku mengidam McD skang ni. (Memang betol betol perot naga+gajah, sampai haousemate aku pun terkejut tengok aku makan banyak gile.)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...