Thursday, July 28, 2011

2 hari lagi


Hai korang selamat pagi. Aku tengah makan laksam ni. Nak mehla datang sini, ada lagi sikit ni. Aku selalu makan laksam nenek aku buat je, tapi kali ni nak try orang lain buat pulak. Boleh tahan sedapla tapi nenek aku buat lagi sedap! hihi.Nak rasa nenek aku buat, meh datang kelantan. 



badan aku dah makin menggemok, naek 2kg sejak aku duduk johor ni. dem!




Bukannya apa, pagi petang siang malam asyik makan je, duet pun laju laju je keluar. Mak aku la bising. Aku takboleh tahan la weyh, nape ntah rasa nak makan je, nak kata aku stress tu ada la sikit sikit, pedulikkan ahhh. Orang cakap, makan je selagi boleh, dah tua nanti ko tengok makanan pun dah tak lalu.



sebenarnya gamba yang aku letak ni, masa aku masuk hutan 4x4 tu. alaaa yang aku eksiden tu.huhu






Bai korang aku nak download cerita. Nanti balik rumah, nak layan semua cerita.










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...