Tuesday, August 16, 2011

Eh cepatlah buat tajuk, cite ana lulu nak start da ni.haih





Usahlah bersedih walau apa sahaja yang luput darimu berupa keduniaaan.
Bukankah kita mempunyai 'rumah lain' yang lebih mulia, kekal, besar dan indah?
Itulah rumah akhirat.
Pujilah Allah, kerana pastinya ada hari pertemuan dengan Yang Maha Esa.


Aku tak pergi terawih harini. Cadang macam nak pergi tapi tiba tiba hujan pulak. Lepas tu dia macam berhenti balik, lepas tu dia macam hujan balik. Main main pulak dengan aku. Aku sekeh kang. HAHA. Eh lupa pulak, mestilah aku bagi alasan hujan sebab aku pergi surau jalan kaki je. Tak main la naik moto keta bagai. Surau sekangkang kera je pun.


Aku malas la nak pakai payung bagai ni. Leceh. Kang kotor telekung aku kang sape nak jawab. Eceh! Buat alasan je tahu, dah taknak pergi tu cakap jela taknak pergi. Giler takboleh blah dow alasan aku. 


OK lah aku nak solat isyak. Lepas tu aku nak tengok cite ana lulu dekat tv3. Boleh tahan gak cite ni sampai aku tersangkut paut. Try la layan se round. Konfem melekat.hihi


Selamat melakukan amal jariah di bulan ramadhan. Mengaji jangan lupa ye kawan kawan!


:)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...