Tuesday, August 9, 2011

Misi mengemas bilik



Aku rasa terlebih rajin harini korang tahu tak. Tiba tiba rasa nak kemas bilik. Bayangkan la dah bertahun tahun aku tak kemas bilik. Yela bukan ada masa pun, balik rumah pun jarang sekali. Nak balik kemas bilik tu memang no no la. Baik aku tidur. 


Tadi aku kemas bilik secara super combo. Habis semua sampah sampah, habuk daki dan sebagainya aku kerjakan. Aku rasa macam nak cat bilik tapi tak tahulah ayah aku tu. Tengok gaya macam tak dapek je. Ahhhhhhh... biala, asalkan bilik aku kemas, cat cat ni nantilah. Persetankan semua itu. haha.


Eceli tu pun tak habis kemas lagi. Ayah aku suruh sambung esok, so esoklah sambung. Mana tahu ayah aku ubah pikiran (memang takdapekla.haha).


Esok lepas sahur kalau aku ni, nafsu tidur tu tak kuat (macam kuat je..lalalala), aku sambung la kemas lagi. Sebenarnya aku nak setelkan buku buku, kertas, pensil, pen dan segala macam harta benda aku. Nak susun balik. Yela dah tak belajar dah. Tapi yang penting aku takkan buang la. Aku sayang weyh. Nanti boleh tunjuk dekat anak cucu cicit den nanti. Camnilah ghupe oyang ko belajar dulu. kahkahkah.


Selamat malam korang semua. Esok jangan lupa bangun sahur. Seronok duduk rumah ni sebab sahur mesti mak kejut even dah tua bangka pun. I like you very strong la mak! Sayang you lebih. hihi.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...