Wednesday, February 22, 2012

Kadang kadang emosi orang boleh mempengaruhi emosi kita.





Harini semuanya hambar. 


Serba tak kena.


:'(


Disebabkan emosi orang lain tak stabil, kita pun teremosi sekali. Please peeps! Control ur emotion. Kadang kadang bila kita tengah marah, orang yang tak salah dengan kita pun boleh kecik hati. Lagi lagi bila tengah PMS. Kadang kadang salah kecik je dah boleh jadi besar. 


Lagi satu kan, bila orang lain tengah moody, kita pulak tengah happy, itu lagi aku tak suka sebabnya, i dun know what should i do. Whether aku just ask or biarkan dia cool down dulu. Benda ni kena ikut situasi. Pandai pandai korangla situasi yang macam mana, korang pun dah besar. 


Lagi dua kan, aku ni dah la suka bergurau, kang tak pasal pasal aku kena marah, last last aku yang terasa hati. Owh not cool, not cool. Lagipun, not me kalau not cool ni. (Wah, bahasa memang taknak rojak lagi ke.)


Korang semua tahu tak bila emosi aku tak stabil, sedih, tak ada mood dan seangkatan dengannya, aku akan makan dengan selera gajah. Agak agak 4-5 pinggan nasik aku boleh habiskan. wahahahaha. So, tak payahla nak marah marah pegi je makan nasik. SETEL!


# Malam ni mesia vs jepun. Aku nak tengok tapi umah sewa aku ni tak pasang tv lagi maybe next month baru pasang. Go harimau muda!



# Btw, aku on9 pakai broadband housemate aku. Tiba tiba dia bagi aku pinjam sebab dia nampak aku kebosanan. Camni ahhhh, memahami. Eececece.. bodek. Agak agak dia kasi pinjam lagi tak.kehkehkeh.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...