Sunday, July 22, 2012

Happy fasting u olls



Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak untuk korang semua. Selamat menjalani ibadah puasa. First time puasa sebagai seorang pekerja bukan pelajar lagi.



Ni video matluthfi yang terbaru. Comel giler. Yang penting dia pandai buat nasik lemak tu.kehkeh (tapi aku rasa macam kawan dia je yang buat nasik lemak tu) Takpelah... layannnnnnnn.haha








Selamat berbuka. Harini aku makan daging masak kicap, emak bagi bekal tadi. Pagi pagi dah tung tang tung tang dapur dengar emak masak sebab nak gerak balik awal. Aku mengidam daging masak kicap semalam, pastu harini emak masak. Selonok tak terkata. Sayang emak! :)


Kepada yang gemok makan sikit je. Kepada yang kurus makanla banyak banyak (macam aku. :P) Btw, adik aku cakap aku dah kurus. wahahahahaha. Selonok lagi. So, aku boleh makan banyak.lalalala~


Selamat mencari pahala berganda ganda.



Dalam video ni, matluthfi ada tulis, "Berbuka puasa dengan nasi lemak adalah bid'ah dholalah."
 
Eceli, aku pun kurang faham apa itu bid'ah dholalah. Try tengok link ni. Semoga bermanfaat, :)
Apakah itu bid'ah dholalah
makna bid'ah dholalah


Wallahualam. :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...