Sunday, July 29, 2012

Why?


Hati aku tak tenang tadi. Aku jadi macam blur+tak sedap hati+rasa nak nangis+nak menjerit. Campurlah semua. Tak tenteram weyh. Last last pegi solat, dengar ayat al-quran, terus aku jadi tenang sikit. Thanks Allah. Sebenarnya, dari semalam lagi aku rasa macam ni. Dun know whyyyyyy... hoooo (ala ala lagu norah jones).


Kenapa ntah aku buat write up sejak berhari hari yang lepas tak jumpa jugak benda yang nak dicari. Rasa loser weyh! Rasa nak menangis. Dahlah dalam bilik ni sorang. Dinding tengok aku pun dah kesian aku rasa. Nasib baik ada kau blog. Aku nak delete blog sebenarnya tapi macam ada benda yang menghalang. Apa ntah. 






# Eceli, aku nak tukar link blog aku ni, tengah mencarik carik link yang dewasa sikit. Link sekarang rasa macam kelakar. HAHA. Rasa macam geli geli. HAHAHA.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...