Friday, May 20, 2011

Makanan ni cukup untuk alas perut aku je sebenarnya. takpe kata nak diet kan. ;p



Membe aku (yang aku tumpang bilik dia ni la sempena aku praktikal kat utm ni) ada dinner fakulti malam ni, dia dapat makan best best. aku dalam bilik kebulur tapi tidak mengapa aku telah menyediakan payung sebelum hujan supaya perutku tidak meragam pada malam hari. Entah entah kawan aku tu tengah menguyah ayam goreng dengan lazat agaknya ye. Kalau tersedak jangan salahkan aku, aku sebut nama ko sekejap je.kehkehkeh. Takpe takpe malam ni i bagi peluang dekat u, malam esok lusa, u kena layan perot i ni. wakakakaka.


Keluar pergi jusco tadi sempat aku beli benda alah ni sume. Nasib baek aku tak bedal kat tempat keje. Kalo tak memang berdondang sayang la perut aku ni.


Jemput makan eh. hihi. Aku beli kat la boheme tadi.



cheese tart. owh ini memang feberet aku ni. lagi satu tart telor. perghhhhh, memang aku SUKE!



donut bukan dari big epal. kat atas die ada badam dalam dia coklat. SEDAP!



mehla sini nak rasa. HAHA




Bai. Aku nak sambung makan. Lepas tu, aku nak mandi.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...