Friday, May 20, 2011

'Pejabat' macam pantri

Good morning!

Aku hapdate live dari CEPP. hehe


Kat dalam UTM ni, aku dengan kawan kawan seperjuanganku ditempatkan di dalam satu bilik rahsia. hihhhihii (bajet tulis skema je, aku geli). Rahsia kau bilik tu nak bukak daun pintu pun payah, tangan aku yang badang ni pun tak boleh nak bukak.


Disebabkan kitorang selalu terkurung. (kau yang taknak keluar bajet macam kena kurung je kan) Kang aku tersadai sadai kat luar kang orang ingat aku pak guard pulak kan. so kitorang bajet ayu ayu duduk dalam jela kan. Duduk dalam bajet macam rumah sendiri. Ahhhhhhhhh, seyes banyak giler perkataan bajet aku. jadi, kitorang buat bilik macam ala ala pantri penuh dengan makanan dan minuman. Bosan bosan boleh makan, bosan bosan boleh minum.hehe




 aritu tiba tiba ada orang masuk bilik hulur aiskrim cormette. ingat dia nak jual, takkan ada salesman pulak kat cepp kan. Rezeki kitorang, dia bagi free. Nanti datanglah bagi lagi, nak datang tiap tiap hari pun boleh. dialu alukan.



 pulut durian


 yummy~


pisang rebus. 




korang nak? mehla datang sini. Melantak je keje. Projek aku terbengkalai lagi ni. matik! sebenarnya banyak lagi makanan, nanti nanti la aku upload lagi kalau aku rajin.




 syikin. pembawa sarapan pagi tiap tiap hari. yela orang duduk rumah, senangla ada orang jaga makan minum. wuwuwuwu. emak! i miss u.  



hafiz. sekali intern dengan kitorang. dia buak UIA. sopan weyh dia ni. huahuahua



jemput makan



alalalala. aku taknak suap?




ce carik gamba aku kat dalam ni. ok bai! Nak gi makan nasik goreng.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...