Saturday, May 21, 2011

Tiap tiap hari boleh dapat lotion free.hihi



Korang nak tahu tak, kalau lepas aku solat zohor, aku seludup masuk lab, aku tibai losyen dekat dalam lab cepp.huahuahua. sape suruh tayang kat situ, aku dah lah takboleh tengok losyen losyen bagai ni. semua aku nak try even masok watson pun kadang kadang aku redah je try semua tester yang ada. ahahahahhaa. kata free kan, takpayah susah susah beli buat habis duet je. aku bukan pakai sangat pun.


Dekat cepp banyak jual produk kecantikan. dan dan mahal jugakla, daripada aku beli baik aku try je tester yang ada. huahuahua. Memang tahu tahu je aku tengah kering. Aku apa lagi kan, benda dah ada depan mata, just grab it! jangan tunggu lama lama nanti lama lama dia diambil orang. HAHAHAHAHAHAHA.



tu tu losyen yang aku selalu pakai. ahahahahahaa. ada banyak lagi sebenarnya kang aku tunjuk eh. kebanyakan losyen dengan krim krim dekat cepp ni diperbuat daripada VCO (virgin coconut oil).



 Sabun transparent. kalau korang nak tahu, tesis aku nak buat sabun transparent sepatutnya tapi tak jadi.wuwuwuwuwuwu :(






ala ala macam model. haih



 yela yela aku taw la aku kecik, taw la. aku bukan kecik la, aku comel. ingat tu. COMEL!



kin, ko boleh jadi promoter produk cepp la. HAHA



Itu sahaja buat masa ini. nanti aku promo kat korang lagi produk cepp. Tak memasal aku jadi tukang promo plak. cepp taknak bagi aku komisen pape ke? haih.



*Adoi! charger laptop aku buat hal, rasa nak baling dalam sungai je mana tahu elok balik nanti. ish!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...