Saturday, June 18, 2011

Akhirnya terisi jugak hari minggu aku.


Weekend minggu lepas aku rasa macam badak je sebab duduk dalam bilik terkurung tak pergi mana mana. Rasa stress pun ada jugak. Kawan kawan aku sume busy balik rumah lah apa lah. Aku pun kerja kerja hibernasi. Macam tak biasa plak kan hibernate ni. tapi hibernate cara macam ni kadang kadang boleh jadi giler aku taw tak!


So, arini aku dapat jenjalan. Macam budak kecik di bawak mak bapak dia pergi jalan jalan kat shopping mall macam tu la.  



 bunga comel.



 ni bunga dalam gamba aku kat atas tu




 mak bapak aku. besela. aku budak kecik. COMEL lagi tuh, memang tak boleh dinafikan. HAHA




 As dengan nana



Kitorang pergi jusco tebrau eceli. Aku first time pergi kan, jakun la sekejap. Baru nak mengenal johor kan. Eceli aku suka shopping dekat jusco sebab dia selalo buat sale. tapi tu lah masalah nya money  money money. haih. bilala nak kaya ni. =.=


Then, kitorang melantak dekat johnys. Ni first time jugak aku masuk johnnys. Aku ingatkan mak bapak aku ni nak makan steambot punyalah beria aku ajak. Las las makan masakan panas je. Layan jela. Anak kan kena dengar cam 'ibu bapa'. ;p



 ni air aku. honeydew milk shake. sedap wooooooooo. licin den minum memang tak pandang kiri kanan. Aku suka honeydew sebab dia apa? sebab diaaa bessssssssssssstttttttttttttt. ^^



 ni air as, ice lemon tea. tak habis habis dengan teh dia. aku penah try minum teh ais dengan makan nasik masa lunch. perghhhhhhhhhh... memang sakit perut sebab selalonya aku minum air kosong je, takpun aku takbeli air. Balik bilik baru minum.









 ni aku punya, thai bihun



ni as punya, bihun tomyam



ni nana punya thai beef rice. camtu kot nama dia. aku pun lupa men belasah je ni.




Lepas balik je, aku ajak diorang jogging dekat tasik UTM. Ada jugak orang nak teman aku jog. Yes! Nanti aku update masa jog pulak. hihi


Bai! Good nite my dear friends~




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...