Tuesday, June 21, 2011

Yeay dah dapat buat oreo cheese cake.

Hai korang!


Macamlah ada orang baca. Aku tengah private blog kot. Saje je, nanti kalau aku dah tak privatekan, korang bacalah. Mana tahu ada segelintir umat yang nak godak godak blog aku, dipersilakan. Aku takder hal tapi tolong la klik nuff aku (kelik la weyh, aku private blog, tak ada orang nak kelik) wuwuwuwuwu~


Aku tengah sindrom demam sekarang ni tapi tak adalah teruk pun. saje je nak bagitaw. har har har. Besela nak mintak simpati. Sampai kawan aku pun sponsor ubat sakit tekak. Aku hisap separuh jalan je sebab tablet ubat tu tak sedap. hoho. First time kot makan ubat sakit tekak tablet punya.



Aku tengah rindu kau orang semua. Kau orang rindu aku tak?




Tadi baru gotong royong buat oreo cheese cake. Tak sabar nak rasa esok. Esok baru dapat rasa sebab kena sejukkan dalam peti ais dulu. Mesti sedappppppppppp! Lemak berkrim disukai ramai. hihi. Kan dulu aku eksaited nak buat. Akhirnya tertunai jugak hajat aku yang satu ni.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...