Tuesday, June 14, 2011

Selami jiwa, selami akal, selami lautan dalam. HAHA


Akhirnya, aku dah dapat balik laptop aku. Laptop tu bagaikan nyawa aku tahu tak! tapi tu la selalu bikin masalah dengan aku. aku dah jaga kemain lagi tapi dia selalu buat hal dengan aku. please lah jangan noty noty. Ketuk kang baru tahu nangis. HAHA.





amy! kalau dah beli polaroid, jangan lupa ajak aku bergamba. hehe



Sometimes I pretend to be happy, just so I won't have to explain why I'm not.


"I want to be a good Muslim in the eyes of God. And being a good Muslim in the eyes of God often means being condemned in the eyes of people.




bai! selamat malam! tidur nyenyak nyenyak. tak payah nak mengigau sangat lah. angau je korang nih. ish!





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...