Friday, March 30, 2012

House painter




Lepas makan double cheese burger mcD, aku sambung keje yang tertunggak haritu. Aku pegi cat dalam bilik. Aku bosan taktaw nak buat apa. Aku amik tangga cat bilik.  Kadang kadang macam rasa pekerja pembersihan tingkap bangunan pencakar langit. Giler high imagination sampai ke situ aku pikir padahal tak ada la tinggi mana aku panjat.hikhik.


Kadang kadang rasa tangga bergoyang goyang nak jatuh. Aku macam cool. Padahal dah cuak giler babeng. Yang penting bilik aku dah cantik. Cepatlah bagi tepukan gemuruh.hikhik. Tapi malangnya, tengah tengah tunjuk berani, cat pulak habis. Adoiyai. Kacau mood betol la. 


Seluar tight kesayangan aku habis kena cat. :( Takpe cat ni senang tanggal, jangan nak degil lagi dah la. Padahal dulu dah rendam dalam vanish pun takluak jugak. Takpaham aku, vanish ni tipu eh. Ish! Jangan percaya iklan dalam tv tu. Banyak tipu maaa.. :P


Tangga yang aku guna ni tuan rumah punya, dia tinggalkan masa rumah black out haritu tu. Bila ntah nak amik balik, nanti nak ambik, jangan lupa bawak peti ais. Bila ntah nak bagi. (Sebenarnya kan, tangga ni dah penuh dengan cat, aku tak lap pun.huahuahua)


Malam ni sorang sorang sebab housemate semua balik rumah.huuuu





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...