Sunday, March 25, 2012

I'm on twitter. Yeehuuuu




Tadi aku bosan giler, tak taw nak buat apa. Aku pegila buat twitter. Bajet nak artis la kan buat twitter bagai. Dah habis edit profile kat twitter semua. Aku post 1 tweet. Then, dengan bangang nya, aku pegi deactivate twitter. HAHAHAHA.


Dah buat twitter, pastu deactivated balik. Yeay! Aku memang bebal. Yeay! Kalau aku nak log in balik pun boleh sebab dia ada lagi. After 30 days, baru akan delete permenantly. Kalau nak ikutkan hati aku, memang nak delete terus je. Tapi takboleh plak macam tu. Ntah ke apa bongok sangat aku ni baru buat bape minit nak delete dah.


Aku memang macam ni, kadang kadang buat keputusan tanpa pikir panjang. Kadang kadang tu pulak, dah pikir panjang pun tak reti jugak nak buat keputusan. Serius bebal!


Paling koman pun, aku dapat gak post 1 tweet. Kau ada? *Mood bangga. Wahahahha



Aku lapar!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...