Wednesday, February 9, 2011

Aku buat katak sendiri

Aku nak tunjuk kat korang hasil kerja aku sebenarnya.


jeng jeng jeng...


katak buatan sendiri


yang ni before dijahit



dah jahit tapi tak gam lagi mata dengan mulut dia



Dan sampai sekarang aku tak dapat carik gam lagi. Mana datang gam zaman U sekarang ni. Asal lah dekat U ni tak ada assigment main tampal tampal macam kat sekolah tu. haih. Nak aje aku pergi pejabat pos, pinjam gam.




lokasi pembuatan katak room made. Bilik atip.
  

Aku ambik masa tak sampai satu jam pun nak buat. senang giler. Korang hanya perlukan kain felt, kapas , benang, jarum dengan gunting. Semua bahan  membuat katak ini adalah tajaan sepenuhnya oleh atip. hihi. Maseh atip. Lagi satu kalau korang tak ada skill menjahit pun tak apa. Main belasah je. Bukan susah pun. Benda senang.


Selamat mencuba! ^^


*Atip dengan wani, aku tunggu katak dari korang pulak. Buat comel comel! Ini ugutan!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...