Wednesday, February 23, 2011

Dapat jugak aku melempiaskan keinginan untuk karok selama 3jam




Aku dengan wani dah lama plan nak karok sama sama, akhirnya dapat gak karok dekat metro point. 1 kepala rm10 untuk 3jam. Berbaloi baloi. Sejuk bekulah aku dalam bilik tu dengan kekuatan aircond yang sangat tinggi tidak setanding dengan cuaca di luar. Diorang ingat kita ni ikan ke nak letak dalam ais biar tak reput di telan zaman. heh


Aku tak hamik gamba dalam bilik karok tu sebab eksaited nak nyanyi je sampai tak ada masa langsung nak bergambar, karok lagi penting tahu.


Lepas tu, tiba tiba sakit sakit badan sebab dah terlompat lompat dan terkinja kinja dalam bilik karok tadi kan. Jumpa je kerusi urut terus duduk tanpa memikirkan orang orang di sekeliling yang aku tahu mereka nak jugak duduk dekat kerusi tu tapi malu sebab dia open giler, semua orang boleh pandang keterujaan korang dengan duduk di kerusi urut. Sambil di dalam hati mereka berkata, "macam best je kerusi urut tu, budak tu macam feel giler." HAHA



rasa nak angkut bawak balik rumah



 rm1 = 3minit



 kan betol aku cakap feel giler, tengok wani sampai dah ternganga mulut da.. kahkahkah




 tengah feel ni, rasa macam ada gundik tengah urut badan gwa



Lepas tu, kitorang pergi makan dekat kopitiam.



















 asal aku rasa sejak dua menjak ni, gambar aku sume nak ayu ayu, aku tak ayu weyh, aku brader. alalalalalla~



ini adalah cenderamata before pulang. Kami sematkan di dinding kopitiam supaya bila dah bercucu dan bercicit nanti bolehlah war warkan pada mereka, nenek dia yang comel lagi cool ni pernah datang buat liputan jalan jalan carik makan dekat sini. HAHA



Lepas ni nak try karok sampai setengah hari la. Agaknya keluar dari bilik terus beku.

2 comments:

nuRuL atiFah moKhtaR said...

oitt..mencemarkan pemandangan..vandalismmm~~

t-ha said...

ahahahaahaha..
style ap.. tnda kenangan! huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...