Tuesday, February 22, 2011

Dah 2 kali pergi danau tapi tak dapat swim. cis!

Bukan takdapat sebab orang kat sana tak bagi swim. Motif budak comel macam aku orang nak menidakkan malah mestilah kena mengiyakan dan menyetujui segala niat dan permintaan aku. haha.



 rasa macam nak terjun je tengok pool tu =.="



Masa first time gi pun dah lambat dah sampai sampai pun dah nak dekat pukul 7 sebab kat sini dia tutup pukul 7. so, tak sempatlah nak menunaikan hajat yang suci murni ni. Kali kedua pulak, memang sah sah dah lambat sebab before tu hujan so memang dah bajet takdapat mandi tapi nak datang jugak. Lagipun aku rasa nak beriadah, jalan jalan cuci cuci mata dalam ukm ni best jugak. Banyak free show. HAHA.





 dan 2kali jugak pergi dengan atip, dua dua takdapat berenang. tapi atip da pernah swim da. Aku pun nak jugak. nakkkkkk!!



Kalau kali ketiga takdapat swim jugak, aku rasa aku patut bukak tempat swim sendiri




2 comments:

nuRuL atiFah moKhtaR said...

jom g swim2 petang ini~~

t-ha said...

weekend ni la tip
sok ak midsem..wuwuwu
wish me luck!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...