Monday, February 28, 2011

Tak semua orang suka kita

Setiap orang ada cara diorang sendiri. Aku pun sama. Dan kadang kadang ada cara atau perangai kita yang orang tak suka. Kita tak boleh nak puaskan hati semua orang.


Tapi bila kau tak suka dengan perangai or sikap orang tu, janganlah kau menyindir or bajet macam kau bagus sangat macam kau ni orang suci giler dan rasa macam kau je yang betul. Aku seyes tengah panas sekarang ni. Aku tak kesah ko nak tegur aku. Aku terima. Tapi kadang kadang cara kau tegur tu salah.


Kawan kawan aku selalu je tegur aku depan depan dan kadang kadang aku terima je apa yang diorang tegur tu tapi dalam hati rasa macam shit la. Sampai aku pun pernah gaduh dengan diorang sebab kata kata yang menusuk macam tu. Tak salah nak menegur, tapi biar berlapik.







Kadang kadang aku nak sangat ada sikap yang cakap lepas, kalau tak puas hati,  terus terang je sebab aku ni selalu pendam. Kalau aku tak tahan sangat baru aku cerita dengan orang lain sebab bila aku cerita nanti  takut mengaibkan orang pulak.


*Disebabkan ayat macam tu, aku jadi hot sampai macam ni sekali. Seyes mengganggu mood aku. Korang tahu tak dua minggu lagi, aku dah kena submit tesis. Meroyan aku nak wat tesis ni sebab banyak sangat godaan, please lah jangan bagi aku stress sekarang ni. Cukuplah dengan masalah yang aku ada sekarang lagi. Enuf! Jangan ditambah lagi.





2 comments:

azuaNi kasiraN said...

chill2..
kte same.. mungkin niat xnk sakitkn ati org..n pelik bile kte nk jg hati org.. org lg lumat2 hati kte.. kn?
so... be happy.. atleast kte try.. kn? =)

t-ha said...

emm...btol3!!
wat bodo je, yg pntg kte hepi.. ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...