Tuesday, February 1, 2011

Muhasabah diri

Tiba tiba aku rasa macam perlu betulkan diri aku balik
Bila kenang masa lalu, memang tersangat jauh berbeza dengan sekarang
( aku rindu masa lalu, sangat rindu! )
Kalaulah ada mesin masa, nak je kembali ke masa dulu
bila dulu, hanya perkataan belajar belajar dan belajar ada dalam minda
benda lain memang tak ku hirau
tapi sekarang! kenapa benda lain itu yang selalu aku hirau, selalu aku pikir. dem!







Sangat sedih bila setiap yang kita nak buat, ada je halangan
Kadang kadang rasa useless -_-"
Apa pun yang berlaku, life must go on!
Jangan pernah mengalah
Kuatkan semangat! Kuatkan hati!


Ya Allah, kadang kadang rasa diri ini jauh dariMu. Maafkan aku Ya Allah.
HambaMu ini hanya manusia lemah yang tidak akan lari dari kesilapan.
Kuatkan aku dan tabahkan hatiku Ya Allah.
InsyaAllah, you'll find the way. InsyaAllah.




*Tiba tiba dapat mesej daripada MB N9. wow! *excited!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...