Thursday, August 5, 2010

Jiwa kacau


Ok lah.. ok lahhh, memang jiwa tak tenteram sekarang ni. Nak marah orang pun ada jugak. Siapa rasa bermurah hati nak pinjamkan telinga dia, aku nak marah dia sampai merah merah.


Bila rasa marah macam ni, rasa nak solat, zikir banyak banyak tapi kalau i solat sekarang i dosa, sooo sekarang ni kena muhasabah diri, kena banyak banyak bersabar. Memang selalu malang tak berbau betollah, cuba kalau malang tu berbau memang semua orang taknak dekatdekat dengan aku, bau sampah je. heh



Muka ini up sikit dari minah indon, nak jadik bibik pun mahal gajik



Kau orang bagilah aku kerja apapun sekarang ni memang aku tak akan dan taknak dan takmahu buat. Geram sungguh aku. Banyak sangat bad luck sejak akhirakhir ni. Wth happen eceli, aku pun tak tahu. Memang hell la. hell hell..


Rumah tu memang dah panggil aku balik sekarang ni. Kau tunggulah rumahku aku sampai kejap lagi, kau bukan ada kaki nak gerak kan.


Apa korang akan buat kalau jiwa kacau? Makan? Tidur? Lari? Makan? Lagi makan. Oklahhh, kalau aku, aku memang makan banyak banyak lah sampai aku dah terberak berak dah ni. I memang suka ternak lemak, lemak pun tahu i sayang dia.



Please bagi budak muka tabesalah ni balik umah jumpa makbapak dia.



Jangan jadi macam aku lah korang. Tak best pun. tak selonok pun. Meluat lagi adalah. haktuih... tuih... tuih.. Sebok je nak bagitahu semua manusia jiran kambing lembu ayam tok nenek, jiwa tengah diblender halus halus sekarang nih.


Sudahlah taksuka emo emo ni.

4 comments:

spOngebOb kUniNg said...

wei,xkn la cite b***k pn nk bgtau kt cni gak.ish3..mmg btl2 dh emo la ko ni.hahaa~

tha!! come on babe!
cheer up dear!
i'll alwys with u.
dun wory la.
=)

t-ha said...

betol3... mmg emo. dah blk umah bru xemo kot... heee~~

hihi.. maseh yan.
syg ko lebihla camnih
^_________^

Nurul Husna said...

haah la tha..relax la..jgn pk sgt bnde tu..nt nmpk lg tua.haha

t-ha said...

hihi.. ok2.. ak xpk.. ak xnk tua2 ni... kah3.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...