Sunday, August 22, 2010

Masih kosong lagi



Lama dah aku tak tulis entry panjang panjang. Kali ini, aku dengan berbaik hati, bersenyum lebar nak tulis. Aku nak cerita apa ntah. HAHA. Eceli, macam macam benda aku nak cerita. Kalau nak ikutkan, baru jugak la aku jadi student final year ni tapi bagi aku, macam kosong lagi. Ye, kosong lagi. Dekat kelas, masih di awang awangan.


Apa nak jadi dengan aku ni, aku pun tak tahu. Dahlah minggu ni dah start midsem. Serius! Memang dalam hati takut. Hati aku ni dah , menggigil dah sebenarnya. Kalau boleh tunjuk, memang aku nak tunjuk. Kenapa aku tengok orang lain relax je? Tapaham aku. 






Dah makin lama belajar, makin lama hidup tiba kadang kadang ada satu waktu, aku rasa malas giler sangat yang amat nak belajar. Korang pernah ada rasa camtuh kan. Ada kan? Bukan aku sorang kan ada gejala ni. Serius weyh, kalau aku tak reti nak adapt memang boleh tewas.Huwargggghh!


Sekarang ni, dah 12 ramadhan. Nak dekat suku dah kita berpuasa. Eceli, aku tak pernah lagi buka sama sama dengan rumet aku. Dia busy la. Asyik keluar je. Aku? Memang selalu kena tinggal. Huwargghhh! Jangan ingat aku tak ngam dengan dia. Aku ok je dengan dia,


Lupa nak cerita. Sem ni, aku dapat rumet baru lagi. Aku memang selalu kena tuka rumet. Nasib! Rumet aku kali ni, budak bisnes. Umo dia 24 tahun. Macam akak akak aku jugak la kiranya. Memang dah nasib aku jugak dapat rumet yang akak akak ni sampai aku ni pun nampak cam akak akak. Aku muda la. Sem ni dia dah habis, so kemungkinan kecil, sem depan aku dapat rumet baru lagi. Sila bagi budak muka tabesalah ini rumet yang besh. Tiba cuak. Harap sem depan tak ada rumet. HAHA.


Aku nak cerita lagi pasal kafe dekat za'ba ni. Makin dah sayu layu kuyup. Dah ada kunjungan dari orang luar mahupun orang dalam. Kalo beli tu memang kena buat muka terpaksa pergi beli makanan sebab itu je yang ada. Haishhhh. Memang aku geram! Semua makanan feberet aku, aku tak dapat lagi nak rasa. Memang kadang kadang kitorang beli dekat luar, bazar ramadan. Setakat ni, aku tapernah lagi pergi sana semenjak start puasa ni. Siapa mahu bawak aku? hihi.


Disebabkan cafe yang memang 'sucks' ni, kitorang nak mohon tuka kolej, dah pergi tanya haritu tapi dia suruh datang minggu depan sebab dia nak proses untuk budak budak yang buat rayuan. MENYESAL tak mintak masa isi UPP dulu sebab  diorang cakap student 3rd year senang nak tuka kolej. Patotla ramai kawan kawan za'ba aku dah tak nampak, rupa rupanya awal awal lagi diorang dah blah. cis!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...