Sunday, September 5, 2010

Photoshoot raya




Ini kisah masa hari jumaat, aku gagahkan diri untuk bangun dari tidur. Sebabnya, malam tu aku tidur lambat kerana pergi berjimba dengan kawan kawan oleo, kitorang buka puasa sama sama, makan steamboat kau. Eceli, this is the first time aku makan steamboat, sebab tu lah bila diorang ajak, aku on je. Nantilah, aku buat entri khas makan steamboat dengan diorang.


Sekarang ni, aku nak cerita pasal benda lain. Pagi tu, aku bangun lambat, terlepas 2 kelas. Haih! Then, aku terus gosok baju kurung. Bukak beg, selongkar carik baju kurung. Aku tak letak baju kurung dalam almari sebab aku jarang pakai. Punyalah lama aku pikir nak pakai baju apa. Yelah, harini aku ada photoshoot raya. Bajet macam ala ala artis je. hikhikhik. Aku seronok!





Then, petang tu, aku terkedek kedek pergi kelas dengan berbaju kurung. Seronok tengok kawan kawan yang lain pun ayu berbaju kurung. Ada sorang membe aku cakap, sape entah membe aku tu, aku tak ingat, dia cakap, guy suka tengok girl pakai baju kurung sebabnya, nampak seksi. Tang mana entah seksinya tuh, tapaham aku!


After kelas habis, kitorang mulakan sesi fotografi. Eceh, bajet macam artis lagi kan. Banyak gamba aku nak letak ni, korang tengoklah ye, tak muak pun sebab kawan kawan aku semua cun cun.
















Aku dianiayai, punyalah comel aku nak pose tu. Jaga ko tin! Kita tunggu next photoshoot pulak..;p


Mereka adalah salah dua orang mangsa photographer kami






Kahkahkah, hilang keayuan aku dengan gamba nih. HAHA



Eceli, gamba ni tak edit. Cantik kan.






They are "in love"












Tangga ini kami yang punya!



Sangat sweet gamba ni.

Then, kitorang akhiri dengan buka bersama sama, masak bersama sama. Main bersama sama, gelak bersama sama. Semua bersama sama lah.


Boleh tak aku cakap, aku malas nak cerita banyak banyak, kawan kawan aku ni kacau mood aku betol, punyalah semangat aku nak hapdate blog, diorang suh aku buat nasik goreng. Takpe. Kali ni, aku buat spesel untuk korang sebab korang nak exam kan esok.


Btw, nasik goreng aku pedas, nanti kalau tengah tengah exam, perut korang memulas jangan salahkan aku. kihkihkih.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...