Saturday, October 30, 2010

Aku sayang kakak aku




Harini birthday kak ain. Kakak aku. Aku ni ada kakak rupanya. Baru aku sedar. wakakakaakaka. Eceli, aku tak rapat sangat dengan akak aku ni, sebab selera aku dengan dia jauh berbeza. Sangat sangat jauh. Jauh panggang dari api tapi kadang kadang api pun lagi dekat dari panggang taw berbanding aku dengan akak aku nih. ish ish ish. Nak buat cemana kan, orang cakap kalau minat dah lain lain letak sebilik ke letak sebelah ke boleh wat dunno je. HAHA.



Akak aku, tu bukan anak dia, cousin dia. Aku tak saba nak tunggu anak dia. Kawen cepat weyh!



Aku kecik kecik dulu selalo gadoh dengan dia, aku tarik rambut dia, dia tarik rambut aku. Well, tu masa kecik kecik la, skang ni kalo tiba tiba rasa nak gaduh tak ada lah sampai tarik bagai nih. hahahaaa. Setakat perang mulut biasa je. Alah, takkan korang tapernah gaduh sesama sedarah sedaging. Mesti ada punya. Gaduh banyak banyak mana pun korang nak, las las, makan nasik minum air lauk sama je kat umah tu. Air dicincang takkan putus kan kan kan. Aku sayang akak aku weyh. Walaupun aku selalu gaduh dengan dia, tapi dalam hati still sayang dia lagi. Cuma kadang kadang rasa dia macam adik aku je. opppssss


Halamak, kalau dia baca ni, menitik nitik air mata kau sebab dengar luhan hati ke hati adik ko yang selalo ko carik gaduh ni. Mesti ko nangis peluk peluk bantal sebab adik yang kau selalo gaduh ni lah sayang kau sebenarnya. HAHA.


ekau ni memang sempoi laaaa...
lagi satu, dia ni memang suka pakai baju kurung, ko bagi dia jeans memang dia tak pandang la. Memang awal awal tolak tepi lah, sebab tu kalau aku nak pakai baju kurung, aku sebat je dia punya. Korang nampak je dia kecik, tapi mak aku selalo buat baju kurung untuk dia, mesti saiz besar sebab tu aku muat. Terbaikk la mak, nanti buat besar besar taw, nanti adik dia boleh pakai. hak3.



Aku salute akak aku ni satu benda sebenarnya. Dia sangat tak kesah kalau nak belanja adik adik dia. Even, dia tengah pokai, dalam dompet ada singgit je pun, dia tetap akan belanja adik adik dia. waaaaaaaa... Kakak aku baiklah sebenarnya. kahkahkah. Cuma satulah, dia ni boros yang amat. ish. Bila nak berubah nih. Cepatlah ekau habis belajar, cepatlah ekau keje, den tak saba nak paw ekau nih. 



sekali celebrate beday adik aku syafiq. beday dia 4/11.








to my sis,
HAPPY BIRTHDAY
semoga murah rezeki,
dilindungi Allah selalu
cepat cepatlah kawin
den tak saba nak ada anak buah ni
wakakakakaka



seyes nampak macam aku kakak dia. wuhuuu~   =_="



4 comments:

spOngebOb kUniNg said...

rindu nk mkn kek coklat. ='(

t-ha said...

alo2.. xd masa lg nk wat yan..hihi
tggu ak wat spesel punyaaa.. hee~~

makiqa said...

wawawa...teha sayang akak...tapi kalo jumpa asyik nak bocokak yo...

t-ha said...

sape xsyg akak weyh. gaduh tu tnda syg. ahaks~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...