Sunday, October 3, 2010

Happy birthday my big bro


Ceh, entry macam nampak aku nak wish beday abang aku je. HAHA. Eceli, harini beday adik aku, hilmi. Aku just called dia army je. Bajet nak macam ala ala army betul betul je ko suh den eja cam tu kan. 


Dalam banyak banyak (ceh, banyak la sangat) adik beradik aku, aku rapat dengan dia. Beza umur pun setahun je. Nasib baik dia tak lahir bulan 10 tahun yang sama dengan aku, kalo tak dah kembar dah tu. Wahah! Aku dulu berangan nak ada kembar, nampak macam seronok je sebab benda kita buat, kita pakai semua sama. Macam ada klon pulak. hihi.


Disebabkan aku tak ada abang, so aku dah anggap dia macam abang aku, walaupun ko macam adik aku je, ala ala budak hingusan. Aku banyak kongsi masalah dengan dia. Orang kata sharing is caring kan, so aku banyak share dengan dia lah. hihi. Abang tak ada, adik pun jadilah. 





SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 20
SEMOGA PANJANG UMUR
BAHAGIA DUNIA AKHIRAT
MURAH REZEKI
 Kalau murah rezeki, boleh belanja akak ko yang sengkek ni. Adeh!




 


BELAJAR RAJIN RAJIN
KO AIM DEKAN KAN SEM NI,
HARAP HARAP DAPAT LA YE.. Wahah!
 GOOD LUCK ADIKKU!!
I LAP U BERY BERY STRONG... HAHA
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...