Friday, October 29, 2010

Selamat datang ke SD Jomalina



Korang.. korang... aku baru habis 3 paper. Sekarang ni, aku ada gap dalam 2 minggu. 2 minggu kaw, lama tu, sooo aku decide nak balik rumah esok. Doakan aku selamat sampai ye. Aku balik sorang sorang je. Eceli, plan nak balik dengan naimi, tapi dia decide nak balik arini, maka aku tak dapatla balik dengan dia. So, kesudahannya i'm alone la balik rumah esok. Takpelah, macam tak bese. hihi


Eceli, aku ada dua paper lagi, paper enzim dengan adunan. Masing masing 10hb dengan 12hb. Sooo, korang kira la, aku gap bape lama. Sebab tu lah, aku nak balik rumah, sejak cuti raya aritu, aku tak balik lagi, nangis aku kang tak balik jumpa mak aku. huhu. Aku rindu nak rasa mak masak. Tadi, aku dah siap mesej awal awal suruh mak masak sedap sedap.


Disebabkan aku ada gap yang sangat panjang jugakla, aku hapdate satu entry untuk korang ye. Haritu, budak kos aku pergi lawatan kilang dekat Sime Darby Jomalina, Klang. Ini kira lawatan untuk tengok macam mana proses proses yang berlaku dekat kilang la. Lagipun, sem ni kitorang hamik subjek teknologi pemprosesan. Nama lagi proses kan.



ni semua budak final year oleochemistry
not an ordinary chemistry :)


Gerak dalam pukul 8 pagi dan sejam lebih lepas tu sampai la. Sampai sampai je, masuk dalam bilik dengar ceramah. waaaaaaaaaaa, mengantuk aku taw tak. Nasib baik dia ada gelak gelak buat lawak sikit. Kalau tak korang tergelak tengok aku tidur tapi aku jarang tidur kalau dalam kuliah ke hape. Memang tak elok tahu tak. Kawan aku cakap dosa. Kalau tak datang kelas pun dosa. >.<


Bangga sekejap bila ada benda alah ni sambut kedatangan kitorang. hihi




 Dah bape kali aku upload gamba nih, asyik senget je. Habutlaaa, aku memang senget sket time nih, dengan  tido tak cukup. Dalam bas pun membuta je. wakakakakaka~



Lepas habis ceramah, dapat sarapan free, korang tahu tak habis licin budak budak ni kerjakan. Yelah, pagi pagi buta, dengar ceramah dengan perot kosong mana tak lapanya. huhu. Kesian sape yang tak dapat tu, tak cukup korang taw tak. hahahahaha. Air pun licin. Nasib baikla aku dah makan kuih dalam bas before tu, kalau tak memang potpet dah mulut aku ni mengutuk. ish!



 Muka yang tak kenyang sangat.


Dah lah kena tunggu lama nak lawat kilang, sebab kena pakai topi dengan kasut yang disediakan. Supplier topi dengan kasut sikit je. Tak cukup untuk semua. Kalau nak diikutkan bukan bahaya sangat pun kalau tak pakai, just round round kat luar je. Tak hapela, kita kena berjaga jaga kan. Bahaya di mana mana.






 senget jugak!! haha



yang ni pun =_="



 pulak dahhh, semua nak senget. heh



 It's the time to lawat lawat kilang




 sangat besar taw kasut tuh T___T. nasib tak tercabut je. ish.




 perghhh, fokus giler! ;p




 dia 'kakak' saya. HAHAHAHAHAHA






ish, gamba banyak terbalik la. Aku tension nak upload banyak banyak. Nanti da ok, aku letak lagi k. Sebenarnya, seronok lawat kilang ni. Kita boleh tahu macam mana proses dan cara diorang ni bekerja. Serius! Nampak macam penat.



Lainlah yang duduk kat kaunter ni. Hahahahaha. Penat mulut jela, nak jawab orang tanya.





Kalau penat boleh saya tolong. wakakaakakaka.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...