Wednesday, March 9, 2011

Dinner dengan En. Hasan, lab assistant yang paling BEST dekat UKM


Haritu, tak ingat bila tapi baru baru ni, belom 10 tahun lagi, cite panas lagi, aku dengan kosmet aku pergi dinner dekat Tasik Idaman, Bangi. Eh, ke dengkil. ntah ntah. haha. Tempat ni best jugaklah, kalau yang kapel kapel tu pergilah sini. Aku syorkan. Kalau tengah perang dingin tu, bawak awek pergi sini, sejuk la hati dia tu. Kalau dia baran jugak bagitahu aku bak sini aku simbah dengan air tasik tu. HAHA


Kitorang pergi ni pun on the spot je, carik carik tempat makan mana yang best best, terus reserve tanpa pikir panjang. Sebab memang nak makan makan je takdenya party party belon belon bagai ni. En. Hasan kan baek dia belanja kitorang yang lab di bawah jagaan dia makan makan.  Kadang masa kitorang tengah letih letih buat lab, dia belikan kitorang makanan. Baik tak dia? Baik tak? Tepuk tepuk tangan semua.



Kitorang buat tema merah putih masa tu. Comel kan kan kan


Aku tak ada time ni sebab aku yang amik gamba. Tu aku wakilkan beg comel aku tu. Kira aku jugakla tu. ;p




Chinese kosmet




Eh korang tak semua kosmet aku pergi taw sebab yang bertuah je dapat pergi. Yang lain gigit jari je. HAHA. Untung dapat bawah En. Hasan ni.  dah lah baek, peramah, sempoi.






 ni la en. hasan



En. Hasan ni best weyh. Best! Best giler borak dengan dia. Macam cerita dia ada. Semua la. semua. Siap aku cakap apa dengan dia, nanti kalau saya kawen, en hasan datang taw! konfem saya jemput. Tak dekat mana pun rumah saya n9 je. Korang tak rasa dia best sampai aku nak jemput dia time aku kawen nanti. hihi





Kat gambar ni aku ada, nampak tak aku yang comel tu. HAHA




Dengan kawan baik aku.



JOM KITA MAKANNNNNNNNNNNNNN. jemput! jemput!


telur dadar




sotong salut tepung. peh sedap!




ikan siakap sweet sour. tak sempat aku nak snap pic dah licin dulu. -_-'




amik kau sampai sekali dua aku upload ikan siakap.



itu nasik



ni berebut nasik ke apa ni



Ada lagi kailan ikan masin dan ada tomyam sekali tapi lambat sangat sampai aku tak sempat snap jugak sebab dah kebulur sangat. Sampai bertambah tambah nasik weyh. Siyes banyak giler aku makan mengalahkan lelaki. Orang dah abis menguyah aku tak abis lagi. HAHA. Aku kan brader. kahkahkah



Dessert makan buah je dengan air oren



Kalau nak makan sini better makan ikut package sebab lagi murah, 1 package dalam rm100 untuk 5 orang tak silap. Kalau datang ramai ramai la. Kalau korang datang berdua je amik package, maw meletop perot. haha


Dah lepas makan buat apa kawan kawan. ahaahahahhaa.









Ni semua budak budak under en.hasan tapi ada je yang tak datang, kalau aku dah makan free, ribut petir pun aku nak datang jugak.kahkahkah











ada nampak macam ala ala ict tak. ahahahaahahahahahahahaahahahahahahahaa



Dahlah penat aku nak upload banyak banyak. Kat fb pun aku tak upload. MALAS! haha. Blog lagi best. Fb suam suam kuku je. blog best! BEST!


Nanti aku cite lagi pasal makanan eh. Bagi korang terliur sikit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...