Thursday, March 10, 2011

i can't sleep. HELP!




Korang nak tahu tak aku tak boleh nak tidur. Adoi! Sape rasa dia baik hati, meh la dodoi aku biaq sampai  lena. ahahahhahahaahhaa. Aku seyes tak boleh tidur ni weyh. Apa jadah entah aku buat sekarang ni. Aku pun tak paham.


Boleh tak aku nak try tak tidur sampai pagi esok. Aku ada kelas esok ni pukul 8. Aku macam nak try je. Aku kan brader, mesti tahan punya (gaya berlagak). Rasa macam nak bet je dengan sesape, kalau aku berjaya tahan belanja aku makan. Roti canai pun jadi la tapi seploh keping. hihhii


HAHA. cam nak try je. Mana alarm bomba? Mana mana?



Masalahnya, aku tak tidur dok hadap tesis 24/7 tak apa gak, ni tak buat sikit berhenti buat sikit berhenti. Berhenti tu mengalahkan masa buat tesis. cis! Hangin aku camnih.


Tadi, aku kebuluq nak minum air panas. Nak dijadikan cerita, rumet aku bagi pinjam kettle dekat membe dia. Peh, time genting macam ni lah dia bagi pinjam pulak. Mana aku nak cekau kettle pepagi buta macam ni. Nak gi bilik membe aku, konfem konfem dia dah buat taik mata, dah berangan kawen dengan putera katak mana ntah tu. So, aku redha jela. Naseb baek aku ada rice cooker.


Dengan kebijaksanaan otak aku ni, aku gunalah rice cooker masak air. HAHA. Style tak! Beselah, i orang bujang. Bilik = dapur = bilik air. kihkihkih. Owh, rice cooker naseb baek ada u, u ni memang selalo berjasa dengan i la. Selalo tolong i time perot i lapa. Nanti i guna u sampai i kawen la. u jangan noti noti. kahkahkah.


Aku seyes nak try tahan mata sampai subuh ni. Seyes! Tak tipoooo ini betol betol punya. ;p




 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...