Wednesday, March 30, 2011

My heart always aching


Kalau korang nak tahu, aku tak sabar giler nak tinggalkan UKM. SERIUS! Gwa tak tipooooooooo. sebab aku rasa, sejak aku masuk sini lagi, banyak benda sedih je yang aku rasa. Because tears always be my bestfriend rather than happiness.. T_______T. SERIUS! Aku tak tipoooooooooo. Sebab tu aku selalu cakap, aku nak kembali ke masa lalu, masa zaman aku sekolah menengah dulu. SERIUS! Aku suka!


Kejam tak statement aku sampai rasa nak keluar dari UKM sekarang jugak!! Hahahahaahha. Aku ni kadang kadang kalau nangis pun boleh gelak. SERIUS. Aku tak tipoooooooooooo.


Banyak lagi aku nak hapdate kat blog ni. Korang tunggulah ye. Sampai korang rasa juling dekat dashboard tengok sume entry daripada aku. SERIUS. Aku tak tipoooooooooooooo. ahahahahahaa


Korang terima jela, aku tengah giler sekarang. lalalalalalaalala~




*Hoi ain! Macam mane ko boleh jumpa blog aku ni. Waduh waduh! =,="

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...