Thursday, March 31, 2011

Popeye tak sedap!




Popeye the sailorman... huhuhu. Lama giler tak tengok cerita kartun ni. Popeye adalah salah satu cerita kartun feberet aku. Haritu aku keluar dengan nana pergi mines dan kitorang singgah kat popeye nak makan untuk lunch. First time pun aku makan kat sini dan serius TAK SEDAP! ahahahahhaahahaha. Jahat aku, sukati aku la selera aku kan tapi habis jugak aku makan sebab kebuluq kan.



 aku teman nana gi pet shop sebenarnya sebab dia nak carik makanan untuk anak anak dia, budak ni memang giler pet. Ko memang boleh bukak pet shop sendiri lepas ni.





 sos melimpah ke ladang gandum


 kitorang makan benda alah ni sejibik macam snack plate KFC. Tapi KFC punya tetap d best!





aku paling suka kentang putar dia yang belah kiri, tu yang sedap












tang gamba aku je, mesti kabur. layannnnnnnnnnnnnnn~



Baju aku melambak weyh kat dalam bilik tu, ada la dalam 2 bakul. Kalau basuh tangan maw patah pinggang aku ni. Aku malas betol nak angkut baju tu, kalau setiap aras ada washing machine kan best. Tak adil betol. DUNIA NI MEMANG TAK ADIL! haih.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...