Saturday, April 23, 2011

Loser



Aku tak tahulah, aku rasa aku manusia yang paling loser sekali. Entah syaitan mana yang masuk dalam badan aku ntah. sikit sikit nak emo, sikit sikit nak moody, aku tak tahulah kenapa aku jadi macam ni. Aku jadi macam cepat terasa. Even benda tu simple je, aku dah terasa. What's wrong with you nurul fatihah. wake up!


Semua benda yang aku buat, semua nampak salah dan kadang kadang aku maen redah je ikut emosi aku.  Keras kepala nak mati! Mana ntah nurul fatihah yang dulu, yang selalu simpan emosi dia sorang sorang sampai diri sendiri merana sebab taknak bagi orang lain sedih. 


Aku tak pandai nak cerita masalah aku dengan orang lain. Selalu aku simpan dan pendam. Kadang kadang bila dah meletop, semua orang jadi mangsa. Sorry sangat sangat. Sebab tu  aku sedih sangat bila orang lain tegur aku itu ini. Terima kasih atas teguran itu. Seboleh bolehnya aku nak jadi kawan yang baik. Aku tengah berusaha, sokong aku sepatutnya, jangan kondem aku!



Tabahlah wahai hati. Lepas ni kalau ada masalah, simpan sorang sorang je. Takpayah nak susahkan orang laen! Ingat tu nurul fatihah! Tak payah nak gedik sangat!


*aku tengah pms sekarang ni, sebab tu kot aku jadi macam ni. facepalm!
caution: if i'm in pms, please beware!!!


i'm sorry for yesterday, my mistakes! Semoga bertemu lagi kawan kawan yang aku sayangi. :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...