Friday, April 22, 2011

Saya demam, saya OK.


Aku demam. Kepala aku kejap pening kejap ok. Kejap pening kejap ok. Mata berat. kuyu. Bila bila masa je boleh terlelap bahkan aku menaip ni pun rasa nak tutup mata tapi aku nak tulis jugak sebab nak kasi tahu kau orang semua. Kang kesian korang kang takdapat update terkini daripada artis. lalalalalalala~







Esok pagi kawan kawan aku ajak pergi berjimba dekat sungai tekala. Eceli, aku dah pernah pergi sungai tekala dulu, ni kali kedua aku pergi. Kalau nak ikutkan hati aku, aku tak suka pergi tempat yang sama banyak banyak kali, aku suka explore tempat baru. Baru seronok! Tapi demi rakan rakan ku relakan jua. ecececece. 


Sebenarnya, aku ada paper kosmetik tadi. So, aku dah lepas 3 paper. Tinggal dua paper lagi. Serius rasa tak sabar nak habis. Ada kawan kawan aku dah habis dah, sebab tu beria ajak pergi berjimba. Kalau nak diikutkan urat saraf pundi hempedu aku ni, memang malas nak pergi. Yela, orang dah habis exam, kita belom lagi. Feel tu tak come come to me. ish!


Saya tak habis exam lagi, orang lain dah habis, saya OK.


OK lah, nak makan panadol, lepas tu nak mimpi indah indah, esok nak main air terjun, walaupun suhu tubuh badan tak mengizinkan. Degil ko ye nurul fatihah.   



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...