Tuesday, April 12, 2011

Yeay!! tesis dah siap jilid


Aku rasa kembang hati kembang badan kembang hidung bila tengok tesis yang dah siap di jilid. Akhirnya penat lelahku selama ini telah membuahkan hasil walaupun tak adalah sehebat orang lain pun tapi aku bersyukur sangat sangat Allah berikan aku kekuatan dan dorongan supaya aku dapat siapkan kajian aku ni dengan jayanya. Ceh, macam copy paste ayat penghargaan je. ;p




 nampak tak tulisan italic tu, rm5 tu kena tambah sebab tajuk ada italic. cis! pandai naaaaaaaa carik duet.




Dahlah banyak aku berhabis duet nak jilid benda alah ni. Maw beratus jugak duet aku melayang. haih. naseb baek dapat diskaun. hikhikhik. i loike!! :)




aku buat 3 copy, satu untuk pusat, satu untuk prof, satu untuk simpanan anak cucu cicit aku nanti. Granny dia yang comel ni, buat sabun rupanya dulu dulu, patutlah awet muda. *tiba














Esok aku nak anta dekat Prof mamot. Tak taw la dia komen apa. Tawakal jela. huuuuuuuuuu~



*Fuhhh baru lepas 1 paper. 4 paper to go. chayokkkkkkkkkkkk!! ^^

3 comments:

nuRuL atiFah moKhtaR said...

tu diaaaaa. masuk blog lalu..tahniah!! :D
weh da tkan nuffnang xda pe pon..

kaoru said...

tedia!!!
lalu

t-ha said...

atip: hehe.. pe mksud ko xde pape? maseh tkn nuff ak. 6t tekan byk2 lg. ak nk kaya ni..;p


amy: sila2, dipersilakan lalu. HAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...