Friday, February 19, 2010

bbq dengan membe sekolah


bbq ni bertempat kat umah aku... rancang benda ni pown da lambat... so, cam haru biru sket la... lagipown tak ramai membe aku yang join sebabnya sume da berangkat ke tempat blaja yang tercinta... 



ni ayam masa perap... mak aku yang buat... yeah, mak aku memang pandai masak... marvellous!!! walla.....



abih satu badan bau asap...gara2 nak bakar ayam nih!!! panas... panas...



ni la sekutu aku yang datang... lama giler tak jumpa mereka... aku teruja giler jumpa diorang ni...



syapik je belalang yang datang... asyik kumbang je orang guna, belalang plak aku guna...
so... ko didenda lipat tikar....ahaks!!!




yeah!!! posing lagi... mari... mari...


memang besh giler la malam ni.. aku takkan lupa... korang dok umah aku, sampai tak nak balik... aku rasa cam nak hold je tyme tu... aku taw korang akan ingat air pegaga kat umah aku ni... sedap taw air ni, sampai syapik minum bertambah2... kepada membe2 aku yang da balik korang jangan jeles... sapa suh balik awal2...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...