Wednesday, February 3, 2010

kegembiraan selepas kesedihan


aku really gembira arini.... nak taw nape??? ade 3 sebab aku gembire giler!!!! firstly.... dapat kenakan kitorang punye senior oleo yang poyo giler.... aku tak nak cakap sape... abis aku kang... to nana.... ko memang otak tricky giler... mane ko blaja ni????????? hahahahaaa... sian senior kitorang tu terkial2 nak jawab soklan yang cukup mencabar dan panas bagai goreng pisang panas yang baru masak... gembira... gembira.... to nana..... terbaekkkkk la ko!!!!!!

secondly, aku gembira sebab kak nad aka rumet wani cakap "tha better pakai spectacles".... 1st tyme orang cakap aku pakai spec lagi ok... yela, selama ni mataku yang rabun ini hanya 'dibalut', 'dilekap' dengan lens sahaja... ni cam teruja nak pakai spec plak ni...

finally.... aku dapat surprise.... giler ah... bawu je dapat tadi... tiba2 ade orang ketuk pintu bilik..... then, aku bukak....

"are you nurul fatihah?"

"yes, i am"

"here's for you....happy chinese new year"

aku dapat adiah korang.... comel sangat9...benda ni, budak2 cina wat cam nak dedicate adiah kat orang la kirenye, sempena chinese new year ... so, aku pown dapat gak... korang taw sape yang bagi??? mestilah kak ira....rumetku yang tercinta... actually, aku taw die ade beli sumthing untuk aku....coz aku ade kot mase die beli tu...hik3... tapi... tak sangke dapat pada waktu yang sesuai... tu yang aku gembira tu... to kak ira....tq sooooooooooo much!!!!



comel sangattttttttt..... i loike... i loike.... tempat isi stationery dengan patung cat yang boley gantung.... kecomelan....


every sad thing happen in our life will come the happiness..........believe it...

4 comments:

nuRuL atiFah moKhtaR said...

seronok ble tgk kwn2 bhgia ^^

t-ha said...

btol3... ak pown sonok...
atip jgn cdey2 k...
will come d happiness at d end...:)

nuRuL atiFah moKhtaR said...

i hope so...

t-ha said...

i hope jugak....heeee~~~ ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...