Sunday, February 28, 2010

owh....PPO



harini bangun pagi cam malas2 sket.... weekend kan... da bangun sekejap, aku tido balik cam ala2 katak puru... owh, kemalasannya nak bangun... rasa cam nak tido ala2 sleeping beauty gitu.... tak usah pikir apa lagi.... tido... tido... dan tido.... sungguh enak rasanya... disebabkan aku terpikir kerja PPO ni la aku terpaksa gak bangun taw.... hihihi.... tha rajin...:p


then, gi turun beli makanan kat bawah dengan kak nad and kak ira..... terkejut aku sampai cafe, macam lautan manusia.... ramai giler budak sekolah yang kecik2.... comel2.... cute2.... diorang ada camp kat sini... aku jumpa sorang budak kecik nih.... giler comel!!!!!!!!!!! bak kata kak nad, "dik, akak cop ko dulu da besar nanti" hahahahahhaahaha..... kak nad sudah tergoda.... memang comella budak itu.... innocent gitu..... haish...kak nad, kita sudah tua bangka tyme tuh!!!!


tadi.... kak ira terasa nak makan kerang rebus.... lama tunggu ni.... rupa2nya mak cik tu bagi orang lain dulu.... haish... apadaaaaaaa..... yeah!!!! skang ni aku tengah kekenyangan.... kak ira makan kerang rebus tak ingat dunia... feberet la katakan....


owh.....keje aku tak siap lagi.... camne nih!!!! da takde idea da.... nana............. bila ko nak datang sini nih.... aku da kekeringan idea nih!!!!!! cepat datang.............................


suddenly................. nana muncul di depan pintu.... owh... kelegaan sangat............. rasa cam lepas minum air lepas berlari 1000 meter..... lama giler aku tunggu budak nih!!!!!! hilang cam kena tangkap bunian.... rupa2nya, laptop ko da nazak..... naseb bek da elok sebab banyak keje nih!!!! tak larat kalo aku wat sorang.... laptop aku ni tunggu masa je nak gone.... goodbye.... silala laptop, wat hal dengan aku kalo ko berani!!!!!!!!!!!


lama gak la nana bertapak kat bilik aku.... semata-mata nak design botol yang cam 'cantik' nih...




tapi kena tukar penutup.... sebab nak isi syampu kereta yang likat... takut tak kuat.... tapi aku rasa kuar je... kak ira pown cakap, kalo bagi tekanan still dia kuar gak.... paling2 bahaya pown tercabut, terpelanting je penutup tu.... takpela... nak wat cane kena ikut kata bosh....



then, tutup botol yang cantik itu, sudah ditukar dengan tutup botol yang diambil dari botol minum kak nad.... hak3.... time kasih kak nad...:)


aku dengan nana bincang buat sticker untuk tampal kat benda alah atas ni.... nak jual barang kan... mestila ada produk description sume.... bape kali aku ulang alik bilik kak nad nak print sticker ni.... thanks to kak nad lagi sekali.... 



ni la sticker tu.... sila mengaku korang.... sticker ni memang burukkksssssssss..... hak3


lepas da puas edit sume, kuar idea kak ira suh bawak je gi kedai print... cakap je kat die nak print sticker, asal pale otak aku yang cambest ni tak terpikir langsung idea yang sangat bernas dan takjub itu.... takyah aku susah payah suh kak nad kuarkan print die banyak2 kali sebab nak print benda alah ni...

selesai satu masalah.... lagi satu masalah, kena plak berhempas pulas siapkan kertas kerja sampai 60 muka surat.... banyak wooooooooooooo..... mana nak carik nih.... kerja yang aku wat berhari2 nih, tak sampai separuh muka surat lagi................

to nana................chayok2!!!!!!!!..... ko kena start dari awal balik.... sebab sume keje ko da gone, hangus terbakar camtu je.... gambateh!!!!!!!!!!! kita boleh..................^_^


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...