Tuesday, February 2, 2010

don't push on me


aku sangat2 tension beberapa ari ni... ape simptom yang aku dapat ni.... rase cam nak kuar dari kelompok yang serabut ini... dok jauh2, kalo dok dalam gua pown takpe asalkan hatiku senang dan gembira... i don't like when people push on me... i know what i have to do... banyak sangat keje perlu settle... aku ni manusia biasa... ade batas2nye... bukan boley wat keje 24 hour... len la kalo aku ade 72 jam sehari... memang boley siapla keje aku... you're not in my shoes.... so, you're didn't know my situation.... aku bukan budak kecik... tak yah ajar aku cane cara2 nak berjalan la... aku rase umo aku 6 bulan aku da pandai berjalan da... ahaks!!!

rase sangat2 suck minggu ni... cepat2la berlalu... boleyla aku balik umah... boley bertemu dengan mereka yang aku sangat2 sayangi... sangat da berkurun lamenye aku tak balik umah... sejak start sem ni, aku tak jejak kaki kat umah lagi... ahhhh!!!! tak sangke aku boley tahan....


owh... owh... adik2ku yang sungguh comel... akak tak saba nak jumpe korang... gurau2 dengan mereka ini membuatkan hari2 ku sangat bahagia sekali seperti berada di kayangan...


aku slalo men rebut2 bola dengan mereka dalam umah... sangat sonok... sampai kena marah dengan my mom sebab men bola dalam umah... kang kite men bola lagi eh... tak pown kadang2 tengok bola same2 kat TV sampai kitorang same2 terjerit2, melaung2, memekak2 cam nak pecah umah sampai my mom yang tak tengok bola pown teruja nak tengok bola sebab tengok anak-anak die really2 excited... tak pown men game sampai pagi2 bute pown takpe.... walaupown korang suke men game dota yang akak tak paham cane nak men ....tapi takpe asalkan hati riang gembira....



akak aku dengan adik perempuanku ini pown aku tak saba nak jumpe... 


aku boley borak macam2 dengan mereka... and tanye kalo ade cerita korea or novel terbaru yang diorang ade... akak aku ni memang kaki novel... ade je novel die beli... aku tumpang sekaki boley bace and tak payah susah2 kuar duit... adik aku sorang ni giler cite korea... ko da terpengaruh dengan akak eh... kalo aku balik umah mesti die tanye ade bawak balik cite korea tak??? aku tak saba nak bagi cite korea yang aku ade kat die... nanti ko tengokla sampai berpinar bijik mate ko pown takpe...

naseb baek ade mereka2 ini... walaupown aku da lame tak borak dengan mereka... you're always in my mind... itu salah satu sebab aku boley survive kat sini sebab aku ade mereka, my dad and my mom

i'll do my best for my work!!!! InsyaAllah..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...