Monday, February 8, 2010

wishing, sky juice moment



HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
NURUL IZZATI BT. BAHARUM....
selamat datang ke alam remaja...hik3
may God bless you always...
blaja rajin2, bia dapat straight A'S in SPM
perjalanan hidupmu masih panjang
soooo... jangan sia2kan
teruskan mendaki hingga sampai ke menara gading
akak sentiasa doa untuk ko
gud luck k!!!!! (^_~)


diala satu2nya adik perempuanku.... bab2 makan memang lagi no 1 dari aku... setiap kali den balik umah... mesti ukur sape lagi besar... hak3..
aku cam da taw da sape pemenangnya...:p



aku wish lambat kat dia sebenarnya... sebabnya malam before birthday dia... aku sangat2 tension dengan exam mid sem penentuan struktur molekul (psm)... sampai aku terlupa beday dia... petang baru aku teringat... takpela... yang penting akak wish... hik3... sampai dia terharu... suka2...

sebenarnya aku baru je abis exam psm tu... nana tros bawak aku, atip, wani dengan ee... gi melantak kat BBB tom yam kat bangi... sume da kebuluran lepas jawab soklan  yang banyak sampai tak cukup masa nak berangan nak tido..... terkial2 nak jawab soklan tu... haish..

kitorang apa lagi... memenuhkan perut la supaya hilang sume tekanan itu... hik3... sangat sedap tom yam dia... sapa yang suka pedas kaw... kaw... cam aku nih... memang ak syorkan makan kat sana... ceh... tha da jadi ambassador plak... tapi satu je tak puas ati tapi memang lawak gilos... 

dalam kedai...

"bang, nak sky juice 2"

hah?? sky juice takdela"

confident giler abang waiter tu jawab... aku rasa cam nak tergelak guling2 time tu jugak... cover2 dulu tha...

"eh..bang, air kosong la"

"oooo....ok2"

lepas je abang waiter tu blah... kitorang sume bantai tergelak besar... kecuali wani... ko pown sama je tak taw... sky juice=air kosong la... sapa ntah letak nama bajet nak xklusif je... perghhh... memang sangat best la tengok muka abang tu... mesti dia masok kat dapur sambil tutup muka dengan kuali.... kah3



sky juice aka air batu = air kosong juga air sejuk.... kecik giler cawan dia.. naseb bek free...


2 comments:

Anonymous said...

hehehehehee.............

tips utk hepi hr ini : silalah meng'klik' laman ini

http://tha-story.blogspot.com/

sure korg dpt smthn yg valuable n bantai gelak beramai2, hahahhahahaa!

t-ha said...

hahahaaa....
time kaseh...pomot blog ak...
i loike!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...