Monday, February 1, 2010

wishing to leli

today is my ex-rumet birthday....Suhaili bt M.Noor yang ke-22.... leli da tue...hahahahahaa... nak kawen nanti, jangan lupe ajak tha taw... actually, aku dapat se'roommate' dengan leli untuk satu sem je... sebabnye..leli tak hantar surat pengesahan kolej... mase first2 dapat taw... sedey sangat2... sebab da besh da duduk sebilik dengan leli... leli, silakan terharu.... hik3...

mase awal2 sem dulu, leli mesej pagi2 bute kate nak sampai kat UKM, aku da gembira giler sampai rase nak lompat bintang je.... las2, dapat taw, leli kena tukar bilik... perasaan aku masa tu memang tak keruan la... aku tak nak pisang berbuah dua kali... bia pisang dalam farmville je berbuah dua kali... huhuhu... yela... serabut aku pikir sapekah gerangan rumet baruku... adakah kerabat diraja??? artis??? dukun??? hahaahhaaa... tha da merepek.... bila rumet baruku, kak ira da datang, cam lega je....sebab kak ira pown besh jugak... pale pown giler2 cam aku gak....^_^ 

aku sangat sensitif bila bercerita soal roommate... coz my roommaate will influence me... aku harap leli berbahagia di sana.... cewahhhhh.... cam jauh je...jangan lupa tha taw!!!!!


 HAPPY BIRTHDAY TO YOU....
LELI DANIELLA
ENJOY UR BIRTHDAY
I'LL MISS YOU

tyme ni mase nak gi jalan2 kat TAR... bila la dapat kuar sama2 lagi...



gambar ini sungguh kabur...tak taw nape... pengcahayaan tak betol kot.. asalkan senyum2 kambing nampak gigi suda...


2 comments:

leli daniella's said...

aiyo! tha leli baru pasan ade satu entry khusus utk diri leli..^_^..
terharu gle2......gle2 terharu!
time kasih tha! i lap u!
mmmmuuaaahhhhh!!!!!

t-ha said...

yeay!!! leli t'haru...
suke2....heheheeee
i lap u too laaaa......(*_*)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...