Monday, March 1, 2010

lega sikit


selepas aku berhempas pulas dari malam tadi, sampaila petang tadi..... akhirnya, dapat gak siap, walaupown tak sepenuhnya.... tapi memang lega la... sangattttttttttttttttttt................. tapi ada yang tak lega sikit..... laptop aku kemengongan..... cane nih!!!!!!! giler weyh.... aku tak pernah bukak laptop selama nih.... dari malam sampai petang esoknya.... patutla skrin laptop aku da biol sekarang ni.... tengah berjoget2..... sakit dowh mataku.... owh, laptopku, berhenti sekejap boley.... aku masih ingin menggunakanmu...hik3...

lepas tunjuk kat bosh petang tadi, dia kata ok... juz ada kena edit2 sket lagi.... yela kan aku cakap tak siap sepenuhnya lagi.... haish... arini, aku rasa paling serabai sekali, tudung pown tak gosok sangat.... ada kedut sket.... tanya kak ira, dia cakap tak prasan pown.... aku pakai jela... aku juz gi kelas dato' wahid je... tu pown sebab ada kuiz sebatian oleokimia... dato' wahid da start wat kuiz balik... aku ingat da takde da lepas cuti raya cina.....

 malangnya........... dia sambung balik...... seyes.... memang tak baca langsung.... and taw tak keluar soklan apa je????? silala teka.... aku bersyukur gak aku tak baca..... ahaks!! tha gelak jahat.... yela... yang kuar soklan mechanism semata-mata.... takde tanya benda lain.... penat je kalau hafal bagai... dalam note mana ada weyh.... apa lagi, aku wat, cipta mechanism sendiri la... sampai dato' wahid cakap kuiz ni 30 markah tu.... eh... tak.. tak... 31 markah... giler... banyak tuuuuuuuuu..... abisla.... abisla....

then, dato' wahid cakap...... camnila contoh soklan final.... blurp.... owh.... tidak!!!!!! korang nak taw.... dato' wahid da siap da wat soklan final.... memang semangatla dato' wahid ni.... abis je kuiz tadi, terus carik katil aku............ and.... tidola...tak ingat dunia da.... rasa penat dia lain sangat.... da bangun ni cam lega sket... segar rasa....

sok pown kuiz lagi.................. biosintesis fats and oils.... adoi~~~~ mechanism lagikah????????? cepat tha..... bukak buku skang!!!!!!!!!!!!!!

chow..........................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...