Friday, March 12, 2010

baju yang sudah pakai tapi tak jadi beli


meh sini semua..... meh sini.... aku nak bongkarkan something kat korang..... rahsia yang da lama aku simpan... kah9.... ceit! macam rahsia besar yang perlu disimpan dan dimasukkan dalam buku sejarah je....

eceli aku nak reveal kat korang apa choices yang aku pilih before gi dinner oleo haritu.... sebenarnya banyak gak pilihan.... rambang la wei bijik mata aku ni nak pilih yang mana satu berkenan di hati.... macam pilih bakal suami plak...heh..
 
lama la aku menetap kat kedai tu..... aku rasa kalo aku gi lagi mesti akak2 tu ingat lagi muka aku nih.... yela, aku wat baju kat kedai tu cam butik aku sendiri jah.... wani dengan kak ira yang teman aku sibuk tolong aku pilih baju.... cian korang terpaksa melayan puteri tak secantik baldu nih....ada ke????

sila bersedia di pentas catwalk....model dalam bilik salin baju nak jalan.... kamera and cameraman semua sedia....


get ready and action...



persalinan pertama.....




pilihan kedua




pilihan ketiga



lagi satu..... lagi satu....


aku upload dua sebab antara semua2 baju.... aku paling berkenan dengan baju nih!!!! design da cantik da.... malangnya tak beli pown.... kempunan....


pilihan keempat



pilihan kelima

cantik baju nih sebenarnya tapi kalo nak bawak gi jalan2 ok la kot.... kalo gi dinner........... ermmmmmmmm



pilihan keenam

nampak gomok kot aku pakai baju nih.... konfem aku takkan pakai.... tak cantikla weyh... but loike  white.... white....:)



pilihan ketujuh

ni baju yang paling aku tak patut pakai.... rasa cam nak mati tercekik taw tak... kalo la aku pakai seyes boley terkoyak urat benang sebab makan banyak....



pilihan kelapan

ni the last choice..... cantik2... aku suka gak baju ni... hitam itu menawan.... cool bebeh...



tapi.... aku pilih the pink one as my baju dinner....


haaaaaaaa......... ni la baju dinner aku... comel2... bukan baju je... aku pown comel.... lalalalalaa~~~~


ok..... cut.... cut....


kalo korang nak tengok real aku pakai time dinner.... klik dinner oleo. eceli......... ada dinner lagi pasni.... dinner kolej plak.... tema yang sama... nak pakai baju apa nih!!!!! adakah saya akan memakai baju ini juga..... kita nantikan bersama2.......... tungguuuuuuuuuuuuuuuuu...........:)

*eh.... bukan ayat pertama tu aku tulis persalinan ke??? da malas nak edit.... layan~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...