Friday, March 26, 2010

Saya rindu sama kamoo!


Setiap kali hari jumaat buat aku teringat kat FAMILY ku.... aku tahu aku jarang berhubung dengan mereka... tapi bukan bermaksud aku tidak sayang sama mereka... mereka ini yang membentukku, mereka ini yang menunjukkanku arah jalan yang betul... mereka ini yang selalu membuat hari2ku bahagia... tanpa mereka ini, aku bukan siapa... siapa....


Untuk mak dan ayah... adik aty rindu sayang sama kamoo!!!!!
      

(jangan jeles, aku kat rumah semua panggil aku...adik even aku yang besar gedabak kat umah tu) haish...


my lil bro


my sis



Tak saba aku nak tengok muka-muka ini bila balik kampung..... they are cousins... yang belakang tu adik aku!



*Sila kembalikan MOOD aku untuk pergi FRIM esok!...heh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...