Friday, March 19, 2010

kamu kawan baik saya sampai bila-bila


entry ni.... khusus untuk membe baik aku sejak zaman hingusan lagi.... kalo balik umah je.... aku banyak spend time dengan dia.... memang dengan dia jela... kalo cuti mesti kontek dia dulu takde orang lain da.... dia selalu lepak2 umah aku.... memang pengunjung setia kat umah aku.... duduk depan umah.... ngumpat je sape2 yang rasa patut diumpat.... kadang2 sampai azan magrib tuuuu..... baru la ko rasa nak balik.....

19 MARCH 2010

today is d very big day for her..... her anniversary.... eh2... bukan ulang tahun perkahwinan eh.... tapi birthday anniversary......



HAPPY SWEET 21ST BIRTHDAY
SITI NURATIQAH NGADIMON
MAY GOD BLESS YOU ALWAYS
      I'LL ALWAYS PRAY FOR YOUR GOOD  



gamba zaman tok kaduk..... zaman skolah ni.... kanak2 ribena lagi...





aduh! kabur gamba ini....


eceli.... aku tak banyak gamba berdua dengan dia.... sebabnya... dia jenis tak suka bergamba... opposite wif me.... kalo kitorang cam beria nak amik gamba sume tak nak offer diri.... die je nak.... memang selalu jadi photographer..... dia always jadi driver aku kalo nak gi mana2.... jalan2 ke... merayap ke.... bersiar2 ke... hik3... samala sume tu.... dia membe yang rapat dengan family aku.... dia yang selalu gurau2 dengan aku... yang penting dia pown makan banyak cam aku jugak.... hahahahaa~~~ i loike this!!!!!


tqa!!!!!!!!!!! you are the best best best bestfriend that i ever had..... aku sayang ko banyak2..... cuti nanti kita jumpe!!!!!!!!!!!!! 


wif luv...
tha...
~♥ ♥~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...