Thursday, March 4, 2010

DONE!!!! se'DONE2'nya


korang sume perasantan tak... eh... eh... perasan tak.... semenjak dua menjak nih!!!! rajin giler aku hapdate blog.... agagagagaaa.... ni la namanya... sumber untuk melepaskan sume ketensionan yang tersemat, terbuku di dada.... lega kot aku kalo da tulis tu..... lagi besh kalo aku klik publish.... sila la korang baca apa yang aku mengarut ye...

entry aku memang nak besh je....sebabnya aku da FULLY DONE dengan PPO.... juz lepas2 ni.... aku bz dengan presentation untuk PPO lak... jap2, aku tak gtaw korang pown pe bondo eh PPO tu.... PPO means or sama dengan Perkembangan Produk Oleokimia. kitorang blaja tentang how to nak wat atau nak manage syarikat sendiri.... camnila jadinya.... giler sekejap... 

aku tak taw la kuasa apa ada kat bussinesman or catwoman... eh bukan, skang ni, cane diorang boley manage syarikat besar2... memang pale otak bisnes je... tapi... tak sume orang ada skill tu... kalo korang ada semangat yang tinggi menggunung, no hal la nak jadi pedagang2 nih!!!! kadang2 orang yang pengalaman dia zero gravity pown still boley berjaya walaupun takde asas langsung dalam bisnes....aku memang da awal2 tarik diri bab2 bisnes nih!!! memang bukan minat aku weyh..... jauh skali... (bukan aku tengah bisnes perfumes ke skang nih!!! ahaks... itu pown cam tak jalan sangat!!!) sian ko perfumes aku sorok ko bawah meja je... aku tabik spring la dekat bussinessman ni.... lagi2 bussinesswoman...

uwaaaaaaa...... tak dapat nak ber'blogging' selama 2 ari.... aku gi lawatan oleo dekat perak and penang... kawan2ku... sila jeles.... hahahahaaa... aku tak pernah lagi gi sana, first tyme nih!!!! tu cam teruja sket...

camne nih!!!! aku da rindu dengan blog aku.....T_T


aku teman ko eh blogku... aku gi sekejap je....:p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...