Tuesday, March 9, 2010

dilema


apa aku nak cite untuk entry arini.... nak cite apa ni.... idea... idea.... haaaaa.... aku taw, aku nak gtaw korang, setelah berabad aku dok kat ukm nih... tadi first time dapat masuk bilik kat Kolej Ibrahim Yaakob (KIY).... masa class break tadi, aku gi la bilik melly, coursemate aku ni... sangat cantik kot bilik dia.... tapi asrama la.... bukan flatlet.... flatlet dia, membe2 aku cakap burukssssss... flatlet ni dok sorang... tak besh... aku memang tak suke dok sorang2... boley giler aku weyh.... takkan aku nak cakap dengan dinding kot tiap2 ari... actually, asrama dia memang cantik sebab perabot dia baru... almari baru... meja belajar pown baru... segar dari ladang... ceh, cam iklan lak... ni yang menambahkan lagi keyakinan aku nak tukar kolej ni... aku dalam dilema ni... nak tuka kolej ke tak... cane nih!!!!!!!!!! bape banyak 'ni' la aku ni...

korang bayangkanla.... sejak zaman matrik lagi aku selalu dicampakkan ke tempat yang paling ulu sekali... aku ni muka orang ulu ke weyh... aku rasa cam da bajet comel dah ni... tiap2 ari kena jalan lenggang kangkung naik bukit yang tinggi cam gunung eberes, penat kot.... lagi2 kalo aku nek tangga kat blok C1 tu... cam lagi tinggi dari tangga batu caves taw tak... naseb baik aku dok aras satu... tiap2 ari boley conquer bilik tv tengok cite korea ari sabtu kul 4 petang...kih3... sonok2.. lagi2..aku kena tahan panas tahap maksima, panas weyh kat matrik dulu... hitam golap muko den... mak aku da suh pakai payung, aku tak pakai.... well, apa barang payung2 nih... las2 aku kena pakai gak kadang2.... tak tahannnnnnn siotttt..

then, masuk U ni... aku dapat kolej paling jauh, paling cekik darah, paling besar... paling2 lagila... memang da naseb badan... tapi u ollzzz, besh gak kolej jauh.... aku boley kurus... takyah susah2 nak gi jogging... memang tiap2 ari lemak kat badan terbakar... makan banyak pown tak kesah... yela, kat sini aku bermula...  permulaan semua.... chewaaahhhh... dapat jumpa membe satu kapla... pergghhhh.... makanan memang marvellous... walla la... 1st class la... da la kena gi kuliah nek bas... lagi2 nek bas time puncak.... tak pown time exam, memang rasa cam nak belasah sekor2 suh beratur...  kan besh dok kolej dekat2... jalan dengan muka poyo bajet da baca sume nota gi dewan kuliah... 


soooo.... aku dilema ni... nak tuka ke tak... aku da sayang gilos kat kolej za'ba nih!!!


* giler da aku wat lab report nih!!!! #@$%^&*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...