Tuesday, March 16, 2010

mak andam moden = saya


wani tiba2 ketuk bila aku laju2 macam biasa dia selalu buat.... kali ni cam nak runtuh pintu bilik aku, aku ingatkan sapela yang wat hal ni, orang giler mana baru lepas agaknya.....

bukak pintu, terus dia mencanak masuk bilik aku.... pahal budak ni.... cam kena kejar hantu..... rupa2nya ko nak guna khidmat aku yang baru first time nak make up orang....

eceli, wani tak taw nak pakai selendang yang mana satu sesuai tuk dia.... jom tengok selendang yang wani cuba...


tak sesuai kot selendang ni.... tudung pink tu cam tak naek seri kat wajah ko wani..... hihi... ada bakat ni jadi perunding fesyen... kah3


ok........... tuka2...... lotih den, lilit benda alah ni....



yang ni ok cam taik cicak.... tapi still cam ada kurang sket cam ada slack kat mana2...... buruksss ah.... *sila abaikan yang bersepah kat belakang tu eh....


tuka lagi.........

:
:
::: :::
:
:
:

caakkk....


cun weyh yang ni.... lepas aku make up.... tempek bedak sini sana, camnila jadinya.... dengan selendang yang aku rasa paling burukss la mula2.... tapi, lepas digosok dibelai.... cun melecun plak... jangan pikir benda yang buruk tu worst.... benda buruks la sebenarnya banyak manfaat taw....



ala2.... orang korporat gitu, sesuai dengan tema hitam,putih and merah... owh, katil kak ira jadi mangsa pentas catwalk.....hik3


jom posing lagi....


ececeh wani...... model alaf baru..... seswaiiii..... kawaiiii.... ^_^


suda2 posing...... selamat berdinner ye cik wani.... enjoy your day...


*siapa2 yang confident rasa nak aku make up dia, silala isi borang.... ahaks~~~ :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...