Thursday, March 11, 2010

why people change


aku tiba2 rasa nak tulis benda nih!!!!! kenapa setiap orang berubah.... dari la dia bayi sampai ke alam remaja... (sampai situ je aku tulis sebab aku belum tua lagi, soooo aku tak taw.... kih3....) memangla ada je yang berubah sama ada fizikal atau mentally..... daripada badan ko sekocik tapak tangan sampaila badan ekau tinggi cam bangunan pencakar langit... dari tulisan ko cam cakar kambing sampaila tulisan ko cam times new roman.......

perkara yang obvious sekali paling aku nampak bila my friends sudah berpunya... atau kata lain hati korang tu da berbunga2 riang bila hati sudah dimiliki.... selalunya orang yang bercinta ni... selalu berada di awang-awangan... cam rasa nak terbang di awan biru gitu....aku pernah gak rasa camtu.... kah3... tapi sekejap je weyh tak bercinta pown.... hahahahaaa.... bila da stat ade pakwe tu.... kawan2 dilupakan.... kalo korang gado dengan pakwe cam nak mati.... kawan2 jugak korang carikkan.... i'm very2 hate that kind of person.... 

jangan ingat hidup korang da complete bila da jumpa someone... da putus cinta baru korang taw... nangis sampai terguling2..... sampai basah lencun bantal ko!!!! merah hitam mata ko.... wat muka sememeh cam orang tengah berkabung.... hidup kita ni tak lengkap bila tak dikelilingi dengan kawan2.... no feel.... no life....

lagi2 aku geram bila membe mengadu masalah kawan2 ni..... susah kan kalo da baik hati sangat... kawan2 pown dengan senang hati boley pijak pale kita.... aku sangat2 benci orang yang tak reti nak menghargai kawan2 disekeliling..... bila diri rasa gembira dan seronok.... you forget your friends.... you put your friends aside.... kalo yang lagi teruk.... memang tak bertego sapa la... jumpa wat muka bodo, wat cam dia cam orang bunian and hantu pocong yang tak nampak....

lagi satu.......... maybe orang berubah sebab sindrom hormon.... yang ni perkara biasa aku tengok... mula2 tengok orang tu gelak ketawa..... ngumpat sini sana.... i loike!!!!! hik3..... tiba2 jadi moody... muka rasa  cam  nak sekeh je.... lagipown opkosla berubah segala perangai bila da meningkat alam remaja ni... suma benda yang kita wat rasa cam betul...........

aku harap kawan2 aku tak macam ni...... aku taw korang sayang aku....


emo giler entry aku arini.... amik korang sebijik......................


to ummu.... saba jela... ramai lagi kawan ko.... bukan dia sorang... dia tak nampak and tak menghargai apa ko seadanya..... (cam ummu baca, dia bukannya taw aku ada blog...hik3)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...